Bulgaria BGR  

rss

  • rss
За медиите -
Amway отчита продажби в размер на 8.8 милиарда долара за 2016 г.

2017.02.10 - 

Amway обяви данните за продажбите си за финансовата година, приключила на 31 декември 2016 г. Те възлизат на 8.8 милиарда долара, което е спад със 7 процента спрямо 2015 г. Компанията за директни продажби е увеличила продажбите си в 7 от 10-е топ пазари, като спадът се дължи на пазарната ситуация в Китай.

„Amway се справя добре в световен мащаб през 2016 г.“, заявява председателят на борда на директорите на Amway Стив Ван Андел. “Ние отчитаме ръст на продажбите в няколко топ пазари, а в други девет имаме двуцифрен процентен ръст, като продължаваме да развиваме бизнеса си в Китай и да използваме променящите се пазарни условия там, за да си осигурим растеж в дългосрочен план.“

„Преди всичко виждаме, че моделът на директните продажби продължава да расте стабилно  благодарение на важността на личната препоръка и подема на технологиите днес, които позволяват на дистрибуторите да се свързват с клиентите си навсякъде и по всяко време.“   

Amway вижда чудесни възможности през 2017 г. благодарение на следните фактори:

  • Хората гледат положително на предприемачество и се виждат като собственици на бизнес. Според доклада за предприемачеството на Amway за 2016 (AGER), 77% от интервюираните имат позитивна нагласа към предприемачество, а 43% могат да си представят, че стартират собствен бизнес.
  • „Милениълите“ също намират Amway бизнеса за привлекателен. В САЩ мнозинството от хората, стартирали Amway бизнес през изминалата година са били именно милениъли. Докладът AGER за 2016 г. показва, че много милениъли (52%) могат да си представят, че стартират свой бизнес.
  • Новите продуктови категории на Amway надхвърлят очакванията към тях. Брандът за енергийни напитки, храни и хранителни продукти за спортуващи XS™ расте бързо след придобиването му от Amway през 2015 г., като постигна 40% ръст на продажбите през изминалата година. В момента брандът се дистрибутира в близо 50 държави и лансирането на нови продукти за спортуващи през 2016 г. надхвърли заложените цели.
  • Експертизата на Amway по отношение на храненето в комбинация с подкрепата от дистрибуторите продължава да работи в услуга на потребителите. Програмата за контрол на теглото на Amway за линията BodyKey by Nutrilite™ пожъна голям успех в Югоизточна Азия благодарение на комбинацията от качествени продукти и програма, насочена към определени общности с фокус към намаляването на теглото и здравословното хранене. В програмата вече се включиха над 70 000 човека от югоизточна Азия, като броят на желаещите расте.
  • Близостта на нашите продуктови категории, като хранене и красота благоприятства растежа им. Новата хранителна добавка с фокус върху хидратация на кожата Truvivity на Nutrilite™ надхвърли очакваните продажби, а дистрибуториуте успяха да комбинират продажбите му с първокласните продуктови линии за грижа за кожата като Artistry Hydra-V™.
  • Моделът на директни продажби е много атрактивен. Наличната информация през последните 4 години сочи, че директните продажби са нарастнали с 20% в световен мащаб. Това показват и годишните данни за продажбите на световната федерация на асоциациите за директни продажби – през 2015 г. продажбите възлизат на 7 милиарда щатски долара.

Amway отчита продажби за 8,8 милиарда долара за 2016 г.

„Вярваме, че в свят, в който хората имат по-голям избор от когато и да било – особено по отношение на това как изкарват пари, къде да намират продукти и кой да им предоставя съвети и анализи – ние сме в позиция да помагаме на хората да задоволят променливите си нужди чрез избор на продукт от Amway или Amway бизнес възможност,“ споделя Дък Девос, президент на Amway и председател на Световната федерация на асоциациите за директни продажби. „Близо 60 години след като започнахме бизнес, който позволява на хората да стартират собствен бизнес много неща се промениха. Важността на наличието на бизнес възможност, която е отворена за всички обаче не е едно от тях.“

Някои от ползите от това да имаш собствен Amway бизнес са надграждането на умения и дигиталната подкрепа, която предоставя компанията. През 2016 дистрибуторите участваха в над четири милиона безплатни онлайн курсове за успешни продажби, основни бизнес умения и опознаване нашите продуктови категории. Наред с това компанията лансира и набор от дигитални инструменти в различни пазари по света; осигурява подкрепа по линия на бизнес мениджмънт; обучения; детайли за продукта; лица, които препоръчват продуктите, за да помагат на дистрибуторите в процеса на продажба, управление на ежедневните задължения и изграждането на собствен бизнес.

2016 г. във факти и цифри:

  • Продажби по продуктови категории за 2016 г.: хранителни продукти – 49 процента (ръст с 3% спрямо 2015 г.); продукти за красота и лична грижа – 25 процента (също като през 2015 г.); домакински уреди – 15 процента ( спад с 1% спрямо 2015 г.); продукти за грижа за дома – 7 процента (също като през 2015 г.); други – 4 процента (спад с 2% в сравнение с 2015 г.).
  • Най-важните продуктови премиери през 2016 г. бяха линията за хидратация на кожата Truvivity на Nutrilite™, първият премиум аромат Flora Chic™ на Artistry и новите луксозни продукти за грижа за кожата на лицето и на очите Artistry Supreme LX™
  • Топ 10 пазарите за Amway за 2016 г. са Китай, САЩ, Южна Корея, Япония, Тайланд, Тайван, Индия, Малайзия, Русия и Хонг Конг.
  • В 9 от пазарите, където оперира Amway отчита двуцифрен ръст в проценти спрямо данните за 2015 г. 

 

Напишете коментар

Адресът на електронната поща няма да бъде публикуван
* Задължително поле

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia